تجزيه‌وتحليل كلمات كليدي سايت چگونه انجام مي‌شود؟

يك روش بسيار مناسب براي تحليل كلمات كليدي سايت و ارزيابي آن، استفاده از برنامه‌هاي كاربردي است. هر سايت پيش از آنكه بخواهد عملكرد خود را با ساير سايت‌هاي رقبا مقايسه كند، بايد ابتدا رتبه‌بندي خود را در اولويت قرار دهد. براي مشاهده توانايي سايت خود و نحوه عملكرد آن از نظر تأثير كلمه كليدي، مي‌توان از ابزار Keyword difficulty استفاده كرد. اين ابزار به‌راحتي رتبه‌بندي كلمات كليدي سايت را مشخص مي‌كند و به تحليل آن مي‌پردازد. نمره كلمات كليدي در اين ابزار از 1 تا 100 نشان داده مي‌شود و نمره بالاتر، نشان‌دهنده رتبه مناسب كلمات كليدي خواهد بود.

روش ديگر تحليل كلمات كليدي، استفاده از ابزار گوگل آناليتيكس (Google Analytics) است. در اين ابزار كاربردي، كلمات كليدي به‌خوبي آناليز مي‌شوند و داده‌هاي متعددي در اختيار فرد قرار مي‌گيرد. اين داده‌ها مشخص مي‌كنند كه بازديدكنندگان سايت، بيشتر با كدام كلمات كليدي به سايت ورود پيدا كرده‌اند. به‌اين‌ترتيب، مي‌توان روش‌هاي جديدي را براي بهينه‌سازي موتورهاي جستجو به كار گرفت. ميزان استفاده از كلمات كليدي توسط مخاطبان باعث مي‌شود كه بتوان تأثير هريك از كلمات را بهتر سنجيد. تحليل كلمات كليدي به هر سايت اين امكان را مي‌دهد كه از ميزان جستجوي هريك از اين كلمات در گوگل آگاه شود و رتبه‌بندي خود را افزايش دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد